Ovládni svůj e-mail list jako skutečná panovnice … tedy pevnou rukou a laskavým srdcem zároveň. Kraluj mu takovým způsobem, kterým se dostaneš odběrateli přímo do srdce
a peněženky
.
Pracuješ na svém byznysu nějakou chvilku, ale máš problém s růstem svého e-mail listu.
Nebo jsi možná úplný nováček a začínáš, a slyšela jsi, že bys měla mít e-mail list… jak s ním ale vlastně začít? (vítej technická noční můro!)
Našla jsi nějaké strategie různě po internetu… ale buď jim nerozumíš a jsou zahlcující, nebo s nimi prostě nedokážeš držet krok (zvlášť, pokud se jich držíš, ale nevidíš výsledky).
Víš, že bys něco měla posílat svému e-mail listu, ale nevíš co, kdy a jak.
Vidíš ostatní, jak mluví o jejich e-mail listu a jak díky tomu prodávají a získávají klienty a říkáš si: Jak to sakra dělají?
Že konečně získáš prvních 100 nebo 1.000 odběratelů a budeš moci sebevědomě vypustit svůj první produkt.
Že už se nebudeš cítit, jako bys tvořila jen tak do vzduchu, protože najednou budeš mít seznam odběratelů, kteří žerou tvůj obsah a těší se, co pro ně máš nachystaného.
Že už na tebe neplatí algoritmy sociálních sítí, protože s e-mail listem se můžeš lidem připomenout kliknutím tlačítka kdykoliv chceš.
Že získáváš odpovědi na odeslané e-maily od fanoušků, které zajímá, co děláš.
Že na svém mobilu najednou vidíš upozornění, že si někdo koupil tvůj produkt poté, co jsi odeslala novou e-mailovou kampaň…
Povím ti jednu ošklivou pravdu: nevlastníš své sledovatele na Facebooku, Instagramu nebo jiné sociální síti.
I když máš tisíce fanoušků na Instagramu, tak dokud je nedostaneš na e-mail list, nemáš nad nimi skutečnou kontrolu. Ups. #sorrynotsorry
Sociální sítě můžou (a dělají to) měnit jejich politiku a algoritmy.
Tedy ještě ztížit tvojí snahu o to, dostat se k publiku, na kterém tak usilovně pracuješ.
Ale s e-mail listem? Nad tím máš absolutní kontrolu a ten list ti nikam neuteče. Takže i když Instagram změní algoritums, že jenom jeden člověk denně uvidí tvůj příspěvek, pořád budeš mít list lidí, kteří čtou tvé e-maily a kupují si tvé produkty.
Ze všech aspektů, na které se při podnikání soustředíš ti e-mail list dá nejvíc svobody a kontroly.
A místo toho, abys musela plánovat a vymýšlet příspěvky na sítě, můžeš vytvořit automatickou sekvenci e-mailů, která se doručuje sama. A i přesto pomocí ní buduješ tvou komunitu.
Plus, věřím tomu, že obdržet e-mail je mnohem víc osobní, než číst příspěvek na Facebooku.
Stavět se musí na základech, proto ti vysvětlím základní pojmy, které se s e-mail listem pojí a předvedu ti opravdu funkční způsob, jak na e-mail list dostat takové lidi, kteří se zajímají o to, co děláš.
Bez té to nepůjde. Nechci, aby si se v tom plácala a dělala věci bezdůvodně, a házela tak čas zbytečně do koše. Chci, abys to nastartovala a začala díky e-mail listu přitahovat správné zákazníky a vydělávat peníze.
Každý má perfektní návod na něco, ale já věřím, že pochopením principu zvládneš sama nastavit a začít využívat e-mail list ve svůj prospěch a pro rozkvět svého byznysu. I když v modulu Technické nebe samozřejmě popisuji postupy, které používám pro své podnikání já.
1.1. – Úvod do kurzu
1.2. – Co je e-mail marketing
1.3. – Základní pojmy
2.1. – Základní vlastnosti lead magnetu
2.2. – Lead magnet
2.3. – Typy lead magnetů
2.4. – Jak vytvořit lead magnet
2.5. – Vstupní a děkovací stránka
2.6. – Co mít na vstupní a děkovací stránce
2.7. – Kde propagovat lead magnet
2.8. – BONUS: Ukázka reálných lead magnetů
3.1. – E-mail persona
3.2. – Demografické údaje
3.3. – Připodobnění
3.4. – Spojení
4.1. – Co je newsletter
4.2. – Jak vytvořit newsletter, který má smysl
4.3. – Rozdíl mezi lead magnetem a newsletterem
5.1. – Koloběh e-mail marketingu
5.2. – Na co si dát pozor
5.3. – Jak se starat o e-mail list
5.4. – 5kroková e-mailová série
5.5. – Jak odběratele změnit v zákazníka
5.6. – Nárazová prodejní e-mailová kampaň
5.7. – BONUS: Ukázka konkrétních e-mailových sérií
V tomto modulu najdeš konkrétní návody, jak pracovat s některými prvky e-mail marketingu. Zejména základní použití MailerLite.
6.1. – Formulář 1
6.2. – Formulář 2
6.3. – Tvorba Landing Page
6.4. – Vyskakovací okno
6.5. – Tvorba PDF a jeho úprava
6.6. – Tvorba e-mailových kampaní
Budeš mít minimálně 200 nových odběratelů, kteří jsou zapálení pro to, co děláš a těší je otevírat tvé e-maily a kupovat tvé produkty.
Se přestaneš cítit neviditelná, protože budeš mít desítky lidí, kteří zbožňují, co děláš a tvoříš.
Budeš vědět, jaké e-mailové sekvence si nastavit, abys mohla své odběratele opečovávat na autopilota.
Přestaneš se bát technologií, které s e-mail listem souvisejí, protože ti ukážu, jak to dělám já a jak jednoduché to může být i pro tebe.
Zjistíš, že ty to sakra dokážeš! Protože když to dokážou ostatní, tak proč ne ty?
Přesná kopie mé 12 krokové e-mailové prodejní sekvence, doslova se mi podíváš přes rameno, co píšu do mých e-mailů v této sekvenci. Budeš se tak moci inspirovat v tom, co psát.
Hodnota – k nezaplacení.
Přesná kopie mé „vyživovací“ e-mailové sekvence, kterou zasílám těm, kteří si zakoupí můj e-book. Tedy ukázka toho, jak můžeš pojmout svůj příběh v e-mailech a přiblížit se publiku.
Hodnota – k nezaplacení.
Canva Lead Magnet šablony pro tvorbu krásných lead magnetů, kterými přitáhneš ty správné odběratele.
Hodnota 997 Kč.
Dvě bonusová videa – Ukázka reálných lead magnetů a Ukázka konkrétních e-mailových sérií.
Kurzem tě budou doprovázet úžasné pracovní sešity, abys z toho vytřískala co nejvíc
.
Tento skvělý kurz je kompletní návod, jak ovládnout e-mailing a nejen to. Je v něm i spoustu informací jak a kde e-maily sbírat, jak si vytvořit magnet, jaké e-maily psát, strategie… A hlavně nejen teorie, ale i praktické ukázky s tvorbou formulářů, propojováním apod, aby vše dobře fungovalo. Chcete se stát královnou e-mailingu a začít díky tomu vydělávat? Jděte k Verče, všechno vás naučí.
Kurz je perfektně strukturován, snadno se v něm orientuje, ke každému videu je také prezentace a má spoustu pracovních listů! A těch nápadů, které mi autorka vnukla! A prozření! Mám snad tisíc nápadů na různé magnety, na prodejní strategii, na budování vztahů s klientkami… Je naprosto k nezaplacení a já z něj vycházím s hlavou přeplněnou nadšením a odhodláním a hlavně jasnou vizí, co od mého email marketingu očekávám! Stala jsem se Královnou e-mail listu. Děkuji!