JAK NAPSAT A PRODAT E-BOOK

JEDNODUCHÝ NÁVOD V KOSTCE

Stáhněte si kompletního průvodce, který vás provede od výběru jedinečného téma, přes automatizaci prodeje, propagaci e-booku až ke sběru kontaktů pro e-mail marketing. Jednoduše a lehce.

jak napsat e-book

104 stran

9 bonusů

1 návod v kostce

Prodej e-booků je nejlepší způsob, jak si vytvořit pasivní příjem z online podnikání. Ukážu vám, jak na to!

Objevte své téma

Pomocí cvičení zjistíte, jaké téma je to vaše. Pro e-book i online byznys. Pro všechny, kteří budují své podnikání.

Tvorba prodejní stránky

Aby zákazník e-book s radostí koupil, je potřeba prodejní stránku vymazlit. Ukážu vám, jak na to.

Tvorba e-booku

Objevte můj jedinečný postup, díky kterému tvořím všechny své digitální produkty. Zjistíte, co to e-book je, jak funguje a jak ho napsat. Díky tomu bude i vaše tvorba brnkačka.

Propagace e-booku

Sdílení na sociálních sítích může být dost záludné. Jak sdílet, aniž by to vypadalo jako spam? Jak v lidech vzbudit touhu po vašem produktu? Předám vám své zkušenosti.

Jak na grafiku

Nemusíte být profík, aby váš e-book vypadal k světu. Předám vám své know-how, ať vidíte, že to jde jednoduše. Včetně tipů na grafické zpracování.

Automatizovaný prodej

Nastavíte si automatizaci prodeje e-booků tak, aby web makal za vás, zatímco vy budete popíjet čaj nebo sportovat.

Vaše osobní webovky

Vlastní stránky jsou jako portfolio – plníte je obsahem a budujete si jméno ve své oblasti. Využijete je pro šíření povědomí o své značce i pro prodej e-booků.

E-mail marketing

Nedílnou součástí online byznysu je e-mail list a já vám ukážu, jak ho můžete vybudovat. Získáte na něj ty správné lidi, kteří se zajímají o váš produkt.

Autorka e-booku

Veronika Ježíková

Když jsem napsala a vydala svůj e-book „Jak jsem začala vydělávat jako online tvůrce“, věděla jsem, že chci lidem dát i ucelený návod, jak vytvořit jejich digitální produkt. Protože to byl již druhý e-book, který jsem uvedla do prodeje, chtěla jsem vytvořit návod v kostce.

Psaní e-booků není jen o napsání textu, je potřeba znát věci okolo – jak e-book dostat do povědomí lidí, jak na automatizovaný prodej, proč mít web a co na něm… A tak vznikl e-book „Jak napsat a prodat e-book“. Nakonec je z něj velmi podrobný postup, jak e-book vypustit do světa. Prostě návod v kostce.

Říkají o e-booku:

„Jak napsat a prodat e-book je jasný a stručný návod, jak postupovat pro mě v naprosto do té doby v neznámém prostředí. Dlouho jsem odkládal se pustit do nastavování prodeje e-booků. Díky Veroničině pracovnímu postupu se nejen neztratíte, ale budete naprosto přesně vědět kam, a kdy kliknout. Takže i takový IT nespecialista jakým jsem, zvládl nastavit celý proces prodeje napoprvé! Ještě jednou díky. Investice do tohoto e-booku se mnohonásobně vrátí. Minimálně na desítkách hodin vlastních pokusů a omylů a hlavně na ušetřené energii, kterou můžete napřít tam, kam potřebujete a chcete.“

www.iost.cz

Mgr. Petr Pavelka

kouč, terapeut, právník a fovolog

„E-booky jsou pro mne známá věc. Sama je pro své klienty vytvářím, a tak mne zajímalo, co nového se dozvím v tom od Verči. Její e-book „Jak napsat a prodat e-book“ je nadupaný mnoha informacemi navíc. Našla jsem v něm spoustu rad a tipů, dozvěděla jsem se více o celém prodejním postupu a připomněla si znalosti z marketingu. Verča e-book napsala čtivě a dala si záležet na nadupaném obsahu. Oceňuji pracovní listy a její zkušenosti, které se čtenářem sdílí. Rozhodně je to kvalitní zásoba informací, plná praktických rad – co dělat před napsáním, co při samotném psaní a co po dokončeném ebooku. Doporučuji všema deseti.“

www.luciesamkova.cz

Lucie Samková

copywriterka

V e-booku najdete:

jak napsat e-book
Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.